Sunday, October 19, 2014

ROTI SARANG LEBAH HOT!!

Selamat malam uollsss..

Dah dinner ke? Saya..alhamdulillah baru lepas dinner. Lewat sikit dinner malam ni sebab menunggu En. Husband balik dari kerja.

Eh, korang penah dengar or penah makan roti sarang lebah tak?

Roti Sarang Lebah
Roti Sarang Lebah Topping Coklat

Kan tengah HOT sekarang ni. Saya baru je makan petang tadi sambil blogwalking. Dah 2 kali makan baru tau nama roti tu apa. Terima kasih pada kawan sekawasan saya yang bagi saya try test roti sarang lebah tu.

Serius sedap!!!tak tipu ok. So, sesiapa yang tinggal area Bukit Beruntung, Rawang dan sekitarnya bolehlah order roti sarang lebah ni daripada FB: Izzah Asyraf Adnan

Kalau nak order melalui saya pun boleh. Saya akan sampaikan pada dia. TAPI.. saya tak buat or tak jual tau. Saya hanya dengan Shaklee sahaja.

Tak salah kan tolong promote untuk bisnes kawan-kawan yang memang anda akan berpuas hati dengan hasilnya.


No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...