Friday, May 12, 2017

LOKASI HQ SHAKLEE BARU DI SUNWAY GEO MEMANG BEST

 Assalamualaikum. 

Siapa yang dah pernah sampai ke HQ Shaklee yang baru di Sunway GEO? 
Cheqsue dah 2 kali sampai ke sana since opertaion start di sana pada 25 April 2017 yang lalu. Eh, actually 3 kali semuanya sebab masa first time ke sana tu salah masuk jalan then stuck dalam jammed. Padahal building Shaklee dah ada depan mata dah. Itulah namanya tak ada rezeki kan? Janji dah dapat tahu jalan dan juga di mana building tu berada.


Second time berkunjung ke sana kebetulan pula hari perasmian HQ Shaklee yang baru. Apa lagi memang ramai dan penuh sesak la dalam "kedai shaklee" tu. Alhamdulillah dapat bawa sekali Hannah dengan En. Suami ke sana. Teruja muka masing-masing.

Pada Cheqsue memang suka konsep open "pick & pay" ni. Bukan apa, semangat jadi berkobar-kobar bila tengok stok depan mata siap ada display harga sekali. So, memang takde la masalah nak menghitung bajet kan sebab on the dot dah boleh buka calculator & bajet lah ikut kemampuan masing-masing.





Part nak bayar pun senang. Banyak kaunter available. Mana kaunter yang kosong tu terjah jek la tapi jangan lupa nombor ID member sendiri ye and then sebut je pada staf yang bertugas, buat bayaran & bolehlah balik dengan senang hati. lalalalalala..



Antara kemudahan yang disediakan di HQ Shaklee yang baru adalah seperti:

  • Kaunter dan ruang belian ada di di tingkat bawah (ground floor) kalau anda drop by je tapi kalau masuk parking anda kena la ke Level 1 melalui lif yang disediakan. Sangat mudah untuk access.
  • Stock display yang banyak (Cheqsue suka panggil watson shaklee. hahaha). So, kalau nampak dari sistem Online stock tak available better check balik dengan HQ & kalau ada memang masuk je Shaklee dah nampak terbentang produk yg kita cari tu.
  • Mudah nampak dari jalan besar. Alahai, senang je lokasinya pun. Siapa yang pernah ke Shaklee di Sunway Pinnacle dulu just perlu lalui jalan yang sama cuma straight je sampai traffic light pertama (dan nampak signboard besar Shaklee) then straight sampai traffic light yang kedua, buat U-Turn dan ambil susur kiri dah pun sampai ke HQ Shaklee yang baru.
  • Boleh shopping dengan mudah dan selesa. Let say anda bawa family, yang ada anak-anak kecil tu jangan risau sebab boleh singgah dan berehat di ruang lobi yang disediakan. Besar dan selesa. 
  • Kemudahan meeting / discussion room & training room pula ada di tingkat 3.

Best kan? So, kepada sesiapa yang belum menjejakkan kaki ke HQ Shaklee yang baru ni lagi sila-silakan lah ye. Mesti best dan rasa nak datang lagi.

Alamat HQ Shaklee ni seperti di bawah ni ye.

Shaklee Product (Malaysia) Sdn Bhd
Level 2, Sunway Geo Tower
Jalan Lagoon Selatan
Sunway South Quay
Bandar Sunway
47500 Subang Jaya
Selangor

No. Tel: 03-56223188
No. Fax: 03-56223199

Waktu Operasi:

Isnin hingga Jumaat 
10.00 pagi hingga 7.00 petang

Sabtu
10.00 pagi hingga 7.00 petang

Sekiranya anda ingin memiliki produk Shaklee atau ingin menjana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama group besar Cheqsue, jangan malu jangan segan untuk hubungi Cheqsue ye.


Hubungi segera: 


FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse

pm/whatsapp/call : 012-3464964

WeChat : amerainies


***COD sekitar Bukit Beruntung, Rawang, Rasa, Serendah, Batang Kali



No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...