Thursday, April 16, 2015

JANA PENDAPATAN SAMPINGAN HANYA DARI RUMAH

Zaman sekarang tiada yang mustahil. Antara nak atau tidak untuk berusaha memajukan diri. Paling terkini pasal isu GST. Saya takkan komen pasal GST ni sebab ianya telahpun berlaku. Tapi saya sokong & bersemangat dengan GST yang satu lagi ni iaitu GENG SHAKLEE TERHEBAT (GST). Saya sangat berbesar hati untuk membantu anda menjana pendapatan sampingan hanya dari rumah sahaja.





Antara Geng Shaklee Terhebat

  BAGAIMANA CARANYA?

Mudah sahaja caranya. Anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah empayar hebat kami iaitu WAHMillionaire sebagai permulaan perjalanan anda untuk menjana pendapatan sampingan di mana di dalam empayar hebat kami ini terdapat ramai yang hebat-hebat & telah berjaya menjana pendapatan sehingga 4 ke 5 angka & ada juga yang menuju ke 6 angka. Kami akan memberi panduan kepada anda "from hero to zero". Jadi anda tak perlu risau tentang bisnes ini.

SIAPA YANG BOLEH MENJALANKAN BISNES INI?

  • Wanita / Lelaki yang berkerjaya
  • Pelajar 
  • Penganggur
  • Surirumah sepenuh masa
  • Sesiapa sahaja yang berminat & bertekad untuk berjaya

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Banyak sebenarnya kelebihan menjadi ahli Shaklee ini tetapi saya hanya akan tekankan 3 perkara sahaja iaitu:

1. Bisnes yang sangat MUDAH
  • Tidak perlu pergi pintu ke pintu untuk menjual produk. Segalanya hanyalah dihujung jari.
  • Tidak perlu menyimpan stok.
  • Tidak perlu keluar malam meninggalkan family semata-mata untuk menghadiri 'discussion' atau 'meeting'.
  • 'Support group' yang hebat.
2. Yuran pendaftaran yang MURAH
  • Tak perlu buat pinjaman bank a.k.a berhutang bertahun-tahun.
  • Yuran pendaftaran hanya serendah RM80 seumur hidup.
  • Bisnes yang boleh diwarisi sehingga ke anak cucu.
3. Menjimatkan MASA
  • Segala urusan pembelian boleh dibuat melalui 'online'. Jadi tiada alasan untuk tidak berbisnes.

Haaa..bestkan bisnes ni? Yang paling best adalah BONUS akan dimasukkan ke akaun  bank anda setiap pertengahan bulan di saat kebanyakan dari kita sudah kekeringan duit.

Alhamdulillah..Walaupun saya hanya menjalankan bisnes ini separuh masa, saya tetap akan pastikan setiap bulan saya akan terima bonus! Siapa nak bagi kita duit di tengah-tengah bulan melainkan kita perlu berusaha untuk mendapatkannya.

Anda berminat & ingin tahu selanjutnya bolehlah isikan borang seperti link yang disediakan di bawah. Saya akan hubungi anda & pastinya anda tidak akan menyesal.

SAYA INGIN MENJANA MENDAPATAN SAMPINGAN DENGAN SHAKLEE

Pastinya layanan & konsultasi terbaik buat anda.

Hubungi segera: 


FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse

pm/whatsapp/call : 012-3464964

WeChat : amerainies


***COD sekitar Bukit Beruntung, Rawang, Rasa, Serendah, Batang Kali

Saturday, April 11, 2015

PROMOSI HEBAT SHAKLEE DI BULAN APRIL 2015

Assalamualaikum semua..

Salam Hari Minggu!! Sekejap je kan masa berlalu..sekarang dah pun 11 April 2015. Ramai ke dah tahu Shaklee promo apa bulan ni??? Ok, dipendekkan cerita bulan ni Shaklee tawarkan promosi untuk produk-produk yang bersesuaian untuk kesihatan minda kanak-kanak, untuk pengurusan berat badan, untuk kesihatan hati, untuk kesihatan kulit, untuk kencing manis dan lain-lain.

5 PRODUK OK PROMOSI BULAN NI!! BEST KAN???


Promosi Shaklee Bulan April 2015


So..jom kita tengok secara ringkas produk-produk promosi bulan ni.

GLA COMPLEX

Fungsi & Kebaikannya:
  1. Meningkatkan tahap kesuburan wanita
  2. Melegakan PMS/senggugut  & melambatkan menopouse
  3. Memperbaiki masalah kerap membuang air kecil
  4. Menentang kanser - mengecutkan cyst
  5. Membantu menangani masalah ekzema, alergik, kegatalan & kulit kering
  6. Mengawal kolesterol
  7. Menghalang penambahan berat badan
  8. Mencantikkan kulit & menghilangkan jeragat
  9. Menguatkan rambut & kuku
Siapa yang perlukannya?
  1. Mereka yang mempunyai masalah PMS/senggugut kronik
  2. Mereka yang mempunyai masalah kesuburan & ingin hamil
  3. Mereka yang menghidap kencing manis & darah tinggi
  4. Mereka yang mempunyai masalah berat badan
  5. Mereka yang menghidapat arthritis rheumatoid & ekzema
  6. Mereka yang inginkan kulit cantik & bebas jeragat

LECITHIN

Fungsi & Kebaikannya:
  1. Membantu memecahkan lemak & kolesterol
  2. Membantu proses pelangsingan, obesiti & mengempiskan perut
  3. Mengoptimakan penyerapan vitamin larut lemak
  4. Membantu mencegah alergi
  5. Mencantikkan kulit & otot
  6. Melindungi hati
  7. Memperbaiki fungsi prostat lelaki
  8. Bertindak sebagai pelincir sendi-sendi badan
  9. Menghalang tekanan darah tinggi
  10. Meringankan stress
  11. Mempertingkatkan daya ingatan
  12. Membantu masalah insomnia
  13. Membantu masalah sembelit
  14. Menghalang pembentukan batu karang
 Siapa yang perlukannya?
  1. Penghidap diabetes/kencing manis
  2. Mereka yang mengalami masalah keguguran rambut
  3. Pesakit strok
  4. Pesakit buah pinggang
  5. Pelupa
  6. Mereka yang mengambil karbohidrat yang banyak
  7. Mereka yang mengalami masalah fokus
  8. Ibu yang menyusukan anak
  9. Mereka yang mengalami masalah penghadaman

DTX COMPLEX

Fungsi & Kebaikannya:
  1. Melindungi hati daripada toksin termasuklah dadah, racun & bahan kimia
  2. Mengurangkan kadar kerosakan hati akibat lebihan alkohol
  3. Membantu mencegah & merawat masalah batu karang
  4. Membantu masalah kulit seperti psoriasis & ekzema
  5. Membantu mereka yang mempunyai masalah endometriosis
  6. Mengurangkan masalah bronchitis, sinusitis
 Siapa yang perlukannya?
  1.  Mereka yang terdedah dengan bahan kimia & racun
  2. Mereka yang tinggal di persekitaran yang kurang sihat
  3. Mereka yang sukakan makanan ringan & segera
  4. Mereka yang mengalami masalah berkaitan hati yng lain-lain.
CINCH SHAKE MIX

Fungsi & Kebaikannya:
  1. Memberi rasa kenyang berjam-jam lamanya
  2. Mengurangkan selera makan bagi mereka yang sukar mengawal nafsu makan
  3. Memberi tenaga berpanjangan
  4. Meningkatkan metabolisme badan
  5. Memelihara otot
  6. Menghilangkan lemak yang berlebihan
  7. Mengurangkan berat badan
 Siapa yang perlukannya?
  1. Mereka yang mempunyai masalah berat badan & sukar untuk menurunkan berat badan
  2. Mereka yang inginkan berat badan / BMI yang ideal
VITALEA FOR KIDS

Fungsi & Kebaikannya:
  1. Membekalkan kalsium pembina tulang yang kuat
  2. Membekalkan Vitamin B harian
  3. Meningkatkan sistem imun badan
  4. Membekalkan 19 vitamin untuk kesihatan
  5. Menyokong tumbesaran sihat
 Siapa yang perlukannya?

Kanak-kanak seawal usia 2 tahun sehinggalah ke orang dewasa.

Ini adalah sedikit sebanyak penerangan ringkas tentang kebaikan produk-produk promosi pada bulan ini. Jika anda berminat untuk dapatkan untuk orang-orang yang anda sayang bolehlah berhubung dengan saya.

Pastinya layanan & konsultasi terbaik buat anda.

Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

***COD sekitar Bukit Beruntung, Rawang, Rasa, Serendah, Batang Kali
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to ILHAMKU HANNAH VITAHOUSE
Designed by UMIESUEstudio 2016