Tuesday, December 10, 2013

SURIRUMAH EFEKTIF

Assalamualaikum & Selamat Petang..

Esok (11.12.2013) saya akan menjadi surirumah untuk 1 hari. 1 hari je??? Ye..sebab saya masih bekerja dan esok Selangor cuti bersempena dengan "birthday" Sultan Selangor. Bagi mana2 ibu bekerjaya seperti saya mesti pernah terfikirkan bila la boleh jadi surirumah sepenuh masa ni kan. boleh tengok anak-anak membesar depan mata. Boleh urus makan, minum, pakaian sang suami dengan lebih efektif. Pernah terfikir tak???


Saya sedang menuju ke arah itu (Surirumah sepenuh masa). Bukan tak sayang dengan kerjaya sekarang tapi untuk saya, saya lebih pentingkan keluarga. so, apa yang saya buat??? Saya memilih Shaklee untuk menjana pendapat sampingan dan In Shaa Allah satu hari nanti sebagai pendapatan bulan tetap walaupun sebagai surirumah. Biarlah kita jadi surirumah yang efektif yang bebas dari segala hutang-piutang dan secara tidak langsung dapat membantu kewangan rumahtangga dan juga pihak2 yang memerlukan.


Kenapa saya pilih Shaklee??? 
  1. Tidak perlu mengeluarkan modal yang jumlahnye ribuan ringgit , hanya daftar ahli sahaja sebanyak  RM75.00 (termasuk kos penghantaran memberkit)
  2. Tidak perlu risau tentang strategi pemasaran, info berkenaan produk dan lain2 kerana ianya akan diberikan samada secara online ataupun offline. (pentingnya memilih kumpulan yang betul)
  3. Tidak perlu head hunting kerana Shaklee adalah satu FENOMENA yang mana orang yang akan mencari anda. Tidak perlu tagging sesiapa untuk jual produk.
  4. Tidak perlu simpan stok semata-mata mahu naik pangkat.
  5. Produk Shaklee telah terkenal di seluruh dunia dan yang penting HALAL.
  6. Tidak perlu keluar mencari pelanggan, mesyuarat dan sebagainya sehingga larut malam.
  7. Tidak perlu keluar ke pejabat pos untuk pengeposan produk kerana semuanya Shaklee yang uruskan. Kita hanya perlu berurusan secara maya di shaklee2u.com.my sahaja.
  8. Bonus bulanan akan masuk di pertengahan bulan di mana semua sedia maklum pada masa itu kebanyakkannya poket sudah kering. Sebaliknya yang berlaku pada semua SID yang layak untuk menerima bonus masing-masing dengan hati yang gembira.
  9. Kita adalah bos kepada bisnes kita. Kalau rajin berusaha In Shaa Allah bonus yang masuk adalah setimpal dengan usaha anda. Berbaloi-baloi ok!!
  10. Dapat mengejar tawaran yang disediakan oleh Shaklee seperti Bonus Jualan, Bonus Kepimpinan, Pakej Pelancongan Percuma dalam atau luar negara, Car Fund dan juga Pakej Umrah Percuma.
  11. Group coaching & mentoring yang sentiasa ada 24 jam.
Banyak lagi kelebihan jika kita berada di dalam Shaklee. Jika ingin berjaya, perlu terus melangkah dan jangan mudah berputus asa. Usaha semampu mungkin. Cabar diri sendiri!!!

Jom pakat2 register Shaklee. Keputusan di tangan anda. ANDA BUAT ANDA DAPAT!!!


Hubungi segera:

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...