Monday, December 9, 2013

OMEGA GUARD UNTUK KANAK-KANAK

Assalamualaikum..

Sempena dengan promosi Omega Guard Shaklee bulan Disember ni, saya nak kongsikan sedikit info (saya budak baru belajar)  mengenai khasiat Omega Guard untuk kanak-kanak. Sebenarnya tanpa kita sedari anak-anak kita seawal dalam kandungan lagi telahpun menikmati khasiat Omega Guard ini jika sekiranya ibu tersebut mengamalkannya dalam tempoh kehamilannya.

 Khasiat ini juga dapat diteruskan lagi melalui penyusuan susu ibu. Kanak-kanak seawal usia setahun pula sudah boleh mengambil minyak ikan Omega 3 ini mengikut sukatan dan cara pengambilan yang telah ditetapkan.

Antara khasiat Omega Guard untuk kanak-kanak adalah:
  • Membantu dalam perkembangan otak kanak2 yang mana kajian menunjukkan kanak2 yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas dan aktif.
  • Dapat merawat penyakit eczema dari dalam, biasanya ibu2 mengambil alternatif untuk menyapu ubat atau krim luaran sahaja tetapi beberapa lama kemudian penyakit tersebut akan muncul kembali. Dengan pengambilan Omega 3 ianya dapat mengelakkan masalah eczema daripada berulang kembali.
  • Meningkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.
  • Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan utk mengurangkan serangan asma pada kanak2 dan mengurangkan penggunaan inhaler.
  • Dengan pengambilan Omega 3 juga didapati kanak2 lebih cergas dan aktif dan membantu meningkatkan fokus kanak2 semasa belajar.

Setiap ibu bapa pasti akan berusaha memberikan yang terbaik kepada anak-anak. Oleh yang demikian, para ibu dan bapa boleh mencuba memberikan Omega Guard ini kepada anak-anak untuk memastikan kesihatan jangka panjang buat anak-anak.

Cepat2 dapatkan Omega Guard ini dengan HARGA ISTIMEWA. Anda boleh dapatkannya dengan harga dibawah RM100!!! Kalau nak jimat lagi boleh beli 6 PERCUMA 1 siap dapat membership free lagi. So, tunggu apa lagi??? Cepat2 hubungi saya untuk maklumat lanjut.


Hubungi segera:

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies



No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...