Wednesday, December 4, 2013

CARA MENJADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Semakin hari semakin ramai yang terpikat dengan 'keindahan' Shaklee yang mana tiada unsur paksaan dari sesiapa untuk menjalankan bisnes ini. Slogan "ANDA BUAT ANDA DAPAT" memang benar-benar terjadi pada saya yang mana pada mulanya saya hanya menyertai Shaklee untuk diguna oleh diri sendiri. Saya tak ambil masa yang lama untuk menjadikan Shaklee sebagai salah satu bisnes yang boleh memberikan pendapatan sampingan yang tetap pada tiap-tiap bulan asalkan RAJIN & KONSISTEN.

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee?

Pendaftaran boleh dilakukan dengan membuat pembayaran yuran pendaftaran, ataupun membuat pembelian melebihi 200 uv (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau anda boleh pergi sendiri ke HQ atau Branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 1065253 sebagai sponsor.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. (RM20 untuk Sabah dan Sarawak)

Apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee?

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang akan     ditukar kepada tunai setiap bulan (mengikut terma & syarat yang telah ditetapkan).

Sekiranya pembelian dibuat cuma untuk makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau pembelian minimum.

Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 1065253 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team gempak kami.


Untuk mendapatkan  info lanjut mengenai vitamin Shaklee, jangan segan-silu untuk bertanya. Saya bersedia membantu anda! 

Hubungi segera:

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...