Saturday, December 7, 2013

FAEDAH UTAMA ESP SHAKLEE UNTUK SEMUA

Assalamualaikum & Selamat Pagi..

Dah sarapan ke semua??? Pastikan anda mengambil sarapan yang berkhasiat. Jangan lupa "Shake ESP" bersama dengan minuman kegemaran anda. Tapi ingat, jangan campurkan ESP dengan minuman berkafein seperti kopi dan nescafe, jangan shake ESP bersama air panas dan jangan dicampur dengan minuman berkarbonat. Eloklah diambil ESP sahaja atau di campur bersama minuman kegemaran dalam keadaan suam atau sejuk..Anda pasti merasa kenyang dan selesa.

Ok, berdasarkan kepada entry yang lepas, meh kita selidik apakah faedah utama ESP ini???



1. KEKAL MUDA

ESP Shaklee mempunyai 22 asid amino yang membantu membina otot manusia, kuku,             rambut, darah, organ, kulit, kelenjar,50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.           Pengambilan ESP yang berterusan dan konsisten boleh mengekalkan kulit muda, otot               yang sihat dan mematikan kita sentiasa bertenaga.


2. KULIT BERSERI DAN ANJAL

ESP membantu merangsang pembentukan semula kulit dan otot , memulihkan kedutan,             mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot-otot serta bertindak sebagai anti-                 penuaan. ia juga dapat membantu mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan           parut.


3. PEMBERI TENAGA SEGERA

Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun. Oleh yang demikian,                     secara tidak langsung ESP dapat memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan gejala               tekanan yang berkaitan  kemurungan, kebimbangan, ketakutan dan lain-lain.


4. HORMON BERASASKAN SEMULAJADI

Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon yang mana sama dengan                 fungsi hormon. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah                     osteoporosis dan penyakit jantung.


5. MEMULIHKAN FUNGSI PROSTAT LELAKI

Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan                   untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia dapat             memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel badan kita sebelum radikal bebas bermutasi           DNA sel-sel menjadi sel kanser. Selain itu, ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid           dan prostat.


6. MEMULIHKAN PIGMENTASI

 ESP boleh melambatkan proses pertumbuhan uban, rambut gugur, masalah rambut dan          pigmentasi.


7. MENGUATKAN MEMORI

Menguatkan daya ingatan, kecergasan, keupayaan seksual dan sebagainya.


Jom dapatkan segera ESP dengan harga yang dijamin HOT sepertimana HOt nye ESP ini.




Hubungi segera:

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...