Friday, October 26, 2018

PENGEDAR SHAKLEE AKTIF BANDAR PENAWAR DAN PENGERANG, JOHOR

Assalamualaikum & Hai..


Anda masih tercari-cari Pengedar Sah Shaklee yang Aktif di kawasan Bandar Penawar dan Pengerang ? Jangan risau kerana anda boleh menghubungi Puan Khairunnisa untuk mendapatkan produk Shaklee dan pastinya konsultasi PERCUMA disertakan sekali.

Sedikit latar belakang beliau yang saya kagumi. Beliau seorang surirumah tangga sepenuh masa dan mempunyai 3 orang cahaya mata yang sangat comel dan aktif. So, secara tidak langsung beliau juga perlu kuat dan aktif untuk membesarkan anak-anak dan memenuhi keperluan tumbesaran mereka.

Tanpa ragu-ragu beliau telah memilih untuk mencuba produk Shaklee untuk menambah stamina dan tenaga supaya tidak tewas dipertengahan jalan dalam menjalankan aktiviti harian bersama anak-anak. Selain itu, beliau juga masih menyusukan anak kecilnya dan secara tidak langsung beliau juga mengamalkan suplemen Shaklee untuk membantu memperbanyakkan lagi penghasilan susu seperti ESP dan Alfafa.

Nak tau lebih banyak rahsia beliau kekal cergas bertenaga sepanjang hari?
Ingin dapatkan tips-tips menarik daripada beliau mengenai suplemen Shaklee?
Ingin mendapatkan produk Shaklee daripada beliau?
Ingin dapatkan konsultasi percuma daripada beliau?

Hubungi beliau seperti details di bawah:



Pn. Khairunnisa Bt. Abdul Latiff
Instagram : @khairunnisa.beauty
Whatsapp : 019-7902187



No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...