Sunday, November 27, 2016

CADANGAN SUPLEMEN SHAKLEE YANG SESUAI UNTUK SEISI KELUARGA

Jika saya diberi pilihan untuk mencadangkan suplemen apa yang sesuai untuk seisi keluarga, semestinya lah saya memilih Omega Guard Shaklee. Sebab apa?

Salah satu sebab utama ke atas pemilihan Omega Guard adalah disebabkan ianya boleh diamalkan sedari bayi lagi. Macam mana pulak tu  kan sedangkan baby ni mana pandai telan kapsul lagi? Ok kawan2 jangan nak serabutka kepala fikirkan yang pelik2 sebabnya bayi sewal usia baru keluar dari perut ibu dah boleh menikmati khasiat Omega Guard ini melalui susu ibu.

Bukan setakat tu je, seawal usia beberapa minggu dalam kandungan ibu pun bayi tersebut sudah boleh menikmati khasiat Omega Guard ini melalui ibu juga of course kan. 

Selain daripada bayi jom kita tengok siapa lagi boleh amalkan Omega Guard Shaklee ini?

10 golongan yang boleh dan sangat digalakkan untuk mengamalkan Omega Guard


1. Kanak-kanak 1 tahun dan ke atas untuk menyokong perkembangan otak mereka melalui susu ibu.
2. Ibu-ibu hamil 
3. Ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka.
4. Pelajar sekolah & universiti yang mempunyai masalah untuk fokus dalam pembelajaran & yang lemah daya ingatan.
5. Golongan wanita & lelaki yang mahu bebas daripada masalah kesihatan seperti darah tinggi & jantung serta dapat mengawal masalah kolestrol.
7. Mereka yang mempunyai masalah ekzema.
8. Mereka yang menghidap masalah asthma yang teruk.
9. Warga emas yang ada masalah sendi.
10. Mereka yang ada masalah buasir.


Memandangkan sekarang ni dah musim tengkujuh, memang kena sentiasa adakan Omega Guard di rumah terutamanya yang ada masalah asthma yang kronik tu. Sejuk-sejuk ni kan memang senang la asthma nak menyerang. So, sediakan payung sebelum hujan kan lebih baik.

Oleh yang demikian, memang kami 3 beranak amalkan Omega Guard setiap hari kecuali Hannah la yang cuma mengambil sebiji 2 kali sehari.

Tambahan  pula sekarang ni banyak betul jemputan kenduri di sana sini kan dan petang2 pulak sure hujan punya la di area Bukit Beruntung ni. Dengan Hannah pulak tiba2 batuk2 manja lepas buat persembahan hari anugerah tadikanya Khamis lepas. Suara pun dah ala2 Ella dah. Malam tu jugak saya pecahkan Omega Guard dalam susu Hannah sebelum tidur. Bila Hannah bangun keesokan paginya alhamdulillah batuk2 kecil dah takde. Syukur sangat.

Mama & Babah Hannah pulak wajib telan 2 biji Omega Guard sebelum makan nasi kenduri untuk elakkan kolestrol terkumpul dalam organ dan darah. Di samping tu boleh kuruskan badan & kecilkan perut yang membuncit ni. hahaha.

Oleh kerana itu saya sangat2 recommend utk setiap keluarga mempunyai 1 botol Omega Guard di rumah sebab ianya sesuai di amalkan seisi keluarga. Sangat menjimatkan dan berbaloi kan?

Usaha tu usaha juga tapi jangan lupa mohon doa banyak2 pada Allah supaya keluarga kita sentiasa diberi kesihatan yang baik & dilindungi dari segala  penyakit2 yang berbahaya.

Aamin..


Omega Guard Shaklee
Inilah rupanya kapsul Omega Guard


SUZAINI ISMAIL
ID NO: 1065253
Whatsapp/ Telegram/SMS 012-3464964
***Konsultasi adalah PERCUMA

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...