Wednesday, January 27, 2016

DAPAT MERASA DAPAT SUPLEMEN FREE DARI SHAKLEE

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..

Ini cerita panas minggu lepas yang yang menyebabkan Shaklee Independent Distributor (SID) menempuh debaran dahsyat.. Saya juga tak terkecuali. So, nak throwback sikit cerita panas tu.

Debaran mula terasa apabila mendapat SMS yang menyatakan Shaklee telah menghantar barang ke alamat rumah saya. Dalam hati berkata bila masa pulak saya ada order barang Shaklee siap kurier ke alamat rumah pulak tu. Padahal sebelum ni segala urusan kurier memang menggunakan alamat tempat kerja. Pelik. Tapi bila dah bercerita di dalam special group, barulah tahu saya entitle untuk dapat hadiah BONANZA 3 dari Shaklee. Maklumlah tiada pengalaman & belum rezeki untuk terima suplemen FREE dari Shaklee masa Bonanza 1 & 2. Akhirnya hasil usaha keras saya sepanjang tempoh yang ditetapkan Shaklee untuk mendapatkan BONUS BONANZA 3 SHAKLEE membuahkan hasil.


Ini la SMS yang buatkan hati berdebar-debar..
Akhirnya keesokan harinya kurier yang dinggu dengan penuh debaran sampai dengan selamat di rumah. Kebetulan juga ketika itu En. hasben ada di rumah. Nak tau apa yang saya dapat?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Jeng..jeng..jeng..saya dapat FREE VITALEA & ZINC COMPLEX yang bernilai lebih RM100.00. Shaklee ni macam tau2 jek bekalan Vitalea saya dah makin susut. Jimat sudah belanjawan suplemen saya bulan ini.

Mama yang dapat FREE Vitalea & Zinc, Hannah yang excited.

So, korang..siapa yang kata buat Shaklee ni susah & takde faedah? Saya dah pun merasai peluang & kelebihan yang Shaklee sediakan. Cuma fokus tahun ni untuk mendapatkan point kelayakan untuk tiket VIP UMRAH & ZIARAH yang memang superb! Doakan saya ye kawan2. Semoga Allah perkenankan doa & usaha saya. Amin..


Hannah lah yang selalu menjadi model "bidan terjun" mama. TQVM sayang..

In shaa Allah..semoga satu hari nanti saya boleh menjadi WAHM seperti idola saya Master Wan Fatihanum. Amin...


Dapatkan Produk/Suplemen Shaklee Daripada Saya. Anda layak mendapat konsultasi PERCUMA: 


FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...