Wednesday, January 6, 2016

HARI YANG TAK BEST

Pasaipa pula hari ni TAK BEST?

Sebab...ada order masuk tapi tak boleh beli. Dengan confident nya ingatkan duit tak cukup dalam bank. Rupa-rupanya sebab Kad Debit Maybank dah deactivate since 01.01.2016. Daku yang ketinggalan kereta api tak tahu menahu pasal hal ni.

Nasib la ada support group yang sangat prihatin bagitahu berkenaan hal tersebut. Malangnya order tak sempat submit sebelum jam 3 petang & yang pastinya tak dapatlah barang yang di order keesokan hari. Alhamdulillah..after consult & negotiate with customers mereka pun setuju untuk saya deliver order mereka pada hari Jumaat. So, special thanks to all my lovely customer tau.

So, sesiapa yang alami masalah yang sama seperti saya senang senang sahaja. Cara paling mudah call jek customer service. Nombor taliannya seperti yang tertera pada belakang kad debit Maybank anda. Saya sertakan sekali nombor nya iaitu 1-300-88-6688. Sangat pantas dan mesra customer service nya.

Gelabah juga tadi sebab even dah try 3 ke 4 kali online transaction still failed. Bukan sebab sitem online Shaklee tapi masalah timbul bila nak proceed with payment.

So, sekarang dan seterusnya aktiviti online order akan berjalan seperti biasa ye kawan-kawan.

Alhamdulillah.

Kepada sesiapa yang baru tahu akan kewujudan masalah ni jangan gelabah macam saya ye. Just call customer service Maybank sebab perkhidmatannya adalah 24 hours.

Good luck all.

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...