Tuesday, December 2, 2014

7 RAHSIA KENAPA WANITA PERLUKAN VITA-E COMPLEX SHAKLEE

Sempena promosi Vita-E Complex Shaklee  pada bulan ini, meh kita korek rahsia-rahsia Vita-E Complex yang menjadi kegilaan ramai ini. Jom kita selidik apakah 7 rahsia kenapa wanita perlukan Vita-E Complex ini dalam kehidupan sehari-harian mereka.

Vitamin E Complex Shaklee


7 Rahsia Wanita Perlukan Vita-E Complex Shaklee

  1. Matlamat UTAMA mestilah untuk kecantikan dalaman & luaran. Vita-E Complex ini dapat melindungi kulit daripada kerosakan & kemudaratan akibat daripada UV matahari & udara yang tercemar yang menjadi penyebab kepada timbulnya kedutan atau garis-garis halus, jeragat & juga yang palin serius adalah kanser kulit.
  2. Untuk awet muda. Vita-E Complex ini dapat melambatkan proses penuaan & juga dalam masa yang sama dapat mencegah penyakit Alzheimer.
  3. Pertumbuhan sel yang abnormal. Mencegah segala pertumbuhan sel yang abnormal terutamanya kanser kerana Vita-E Complex ini berbentuk antioksidan.
  4. Untuk kesuburan. Vita-E Complex ini dapat membantu dalam aspek kesuburan samada untuk lelaki atau wanita & dapat mengurangkan kesakitan serta kekejangan akibat daripada simptom pra-haid.
  5. Membantu pengaliran darah menjadi lancar. Apabila pengaliran darah menjadi lancar, oksigen lebih mudah diangkut ke seluruh anggota badan.
  6. Mempercepatkan proses penyembuhan luka
  7. Pengambilan Vita-E Complex secara konsisten dan berterusan akan dapat membantu kawasan gelap di sekeliling aerola mengecil & warna menjadi semakin cerah.

Dapatkan segera sempena masih dalam promosi. Untung berlipat kali ganda bila mana dengan pembelian 6 botol Vita-E Complex anda akan memperoleh 1 botol percuma. Cepat-cepat kongsikan bersama rakan-rakan sekerja, saudara-mara, adik-beradik, suami / isteri serta ibu & bapa untuk mendapatkan lebih penjimatan.

 
Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

***COD sekitar Bukit Beruntung, Rawang, Rasa, Serendah, Batang Kali

2 comments:

Unknown said...

Vitamin E memang bagus untuk wanita yang inginkan kulit cantik dan bagus untuk suami jugak

7 Ciri Soya Selamat dan Sihat

peminatvitamin said...

patut beli vitamin e ni...kesihatan dan kecantikan sekaligus berganda

KU TUNGGU KEHADIRANMU UNTUK CANTIK BERSERI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...