Friday, December 19, 2014

TESTIMONI HOT VITA-C SR SHAKLEE!!!

Assalamualaikum semua..Sempena dengan bulan demam Vita-C SR, Vita-E & juga Collagen Powder dari Shaklee ni, hari ni saya nak kongsikan beberapa testimoni yang nyata berpuas hati dengan hasil yang mereka peroleh daripada penggunaan Vita-C SR Shaklee ini secara berterusan.

Untuk dapatkan hasil yang diinginkan tak kiralah apa produk sekalipun perlu diamalkan secara berterusan & konsisten kerana setiap individu mempunyai tempoh penerimaan yang berbeza-beza terhadap produk2 baru yang masuk ke dalam badan kita. Sedangkan kita juga sebagai manusia perlukan 'tempoh perkenalan/suai kenal" dengan seseorang individu baru ataupun apabila berada di tempat baru inikan pyla sistem badan kita yang kompleks ini. Ada sesetengah customer yang hanya baru 1 minggu mengambil Vita-C ini telahpun memperoleh hasil yang dikehendakinya manakala ada antara customer yang memperoleh hasil positif terhadap penggunaan Vita-C ini setelah pengambilan botol kedua. Apa yang penting anda jangan berputus asa dahulu sebelum anda mendapat hasilnya terutama sekali apabila anda telah serasi dengan suplemen tersebut.

JOM KITA TENGOK APA KATA MEREKA TENTANG VITA-C SR SHAKLEE INI.



Alhamdulillah, selain untuk kecantikan Vita-C Shaklee juga bertindak sebagai "immune booster" yang dapat memberi kelegaan demam. Walaupun mengambil masa untuk pulih tetapi dengan izin Allah demam customer ni dah reda & secara tidak langsung dapat mengelakkan badan kita dimasukkan 'dadah' lagi. Sihat secara semulajadi lebih membahagiakan. Saya juga amalkan pengambilan Vita -C Shaklee yang dipatahkan 2 apabila mengalami demam atau selsema.


Kulit berasa segar setelah bermasker Vita -C Shaklee!! Saya juga setuju dengan feedback cutomer ni sebab saya sendiri juga alaminya. Jangan tak tahu ye Vita -C ni selain daripada boleh di telan ianya juga boleh dijadikan masker. Cantik luar cantik juga di dalam.



Customer ni berpuas hati dengan pengambilan Vita-C ni kerana kulit tanga  dah tak berdarah lagi dek kesan kimia pada sabun pencuci baju or pinggan yang menyebabkan berlaku iritasi pada kulitnya. Vita-C juga boleh memberi kelembapan pada kulit.



Jeragat juga semakin berkurangan setelah mengamalkan Vita-C Shaklee ni. Bonus untuk customer ni bila mana masalah Eye bag pun selesai..Alhamdulillah...

Apa tunggu lagi?? Sementara bulan promosi ni lah anda perlu grab peluang yang ada untuk mencuba.

BELI 6 BOTOL PERCUMA 1 BOTOL
BELI 2 BOTOL DAPAT 5% OFF

BELI 1 BOTOL DENGAN HARGA RM92.50


No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...