Wednesday, July 1, 2015

DOAKAN KEJAYAAN "SPEEDY TIGERS" UNTUK KELAYAKAN SUKAN OLIMPIK DI BRAZIL 2016


Hati berdebar-debar tatkala menantikan detik 12 tengah malam untuk menonton The Speedy Tigers iaitu pasukan Hoki Malaysia yang akan berentap dengan India pada malam ini. Perlawanan antara Malaysia dengan India akan disiarkan secara langsung pada jam 12 tengah malam semestinya waktu Malaysia. Jom sama2 kita doakan kejayaan mereka agar dapat melayakkan mereka ke Sukan Olimpik Rio de Janeiro, Brazil pada tahun hadapan.

The Speedy Tigers
Gambar Ihsan: MStar

Menceritakan sejarah hoki ni saya sebenarnya memang tak minat sukan & tak tahu-menahu disiplin permainan hoki ni. Saya mula jatuh cinta dengan sukan hoki sebab Ex Boyfriend saya a.k.a my husband now selalu sangat bawak saya dating di Stadium Hoki. Hahahaa.. Tak sangka juga saya berkahwin dengan adik kepada Penjaga Gol Hoki Malaysia, Roslan Jamaluddin & abang kepada Izad Hakimi Jamaluddin. Until now jika ada perlawanan hoki yang melibatkan adik ipar & abang ipar saya, pastinya kami akan sampai ke tempat perlawanan jika ada kelapangan. Semua 7 beradik sebelah suami saya akan berkumpul untuk sama-sama menyaksikan perlawanan secara live.

Berada dalam keluarga hoki menyebabkan saya juga terjebak dengan hoki. Even my Hannah pun akan excited untuk melihat perlawanan daru mula sampai habis game. Tengoklah malam ni jam berapa agaknya my Hannah akan tidur. Sekaran pun dia dah standby depan TV dengan babahnya.

Ok, jom get ready depan TV untuk menyaksikan perlawanan The Speedy Tigers menentang pasukan India. Semoga kemenangan milik pasukan The Speedy Tigers. Saya pasti seluruh rakyat Malaysia mendoakan anda wahai The Speedy Tigers.

Good Luck Abang Iparku & Adik Iparku..

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...