Tuesday, July 31, 2018

HAPPY CLOSING DAY UNTUK SEMUA PENGEDAR SAH SHAKLEE

Assalamualaikum & Hai..


CLOSING DAY SHAKLEE


Seperti biasa,  setiap 30 / 31 haribulan setiap bulan adalah "closing day" untuk semua pengedar sah Shaklee tak kira la pangkat apa sekalipun. Masing-masing akan pulun sehabis mungkin untuk capai target dan memastikan "closing day" adalah berjaya dan menggembirakan.  In shaa Allah.

Ada juga yang dah selesaikan "closing day" sebelum hujung bulan lagi. Macam-macam ragam actually bila tiba "closing day" ni. Ada yang kuarantinkan diri dalam bilik supaya dapat fokus pada penutup bulanan yang baik but of course tanpa mengabaikan keluarga dan tanggungjawab yang lain kan.

So,  untuk closing bulan ni i'm quite happy bila di saat akhir dapat pula order VIVIX dari repeated customer yang memang amalkan VIVIX dalam usaha mengatasi masalah sakit pinggang yang dialaminya.

VIVIX SHAKLEE SEBAGAI ANTI-OKSIDAN TERBAIK
Alhamdulillah syukur. Bertambah-tambah happy bila anak didik Shaklee saya yang sertai biz Shaklee ini melalui #projekduitkepukkepuk telah berjaya mendapat bonus pertamanya pada bulan ini.


TAHNIAH EN. REDZUAN!


No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...