Sunday, July 29, 2018

PENGEDAR SAH VITAMIN C SHAKLEE AKTIF DI BUKIT BERUNTUNG DAN RAWANG

Adakah anda masih tercari-cari pengedar sah Vitamin C Shaklee dan suplemen-suplemen lain dari Shaklee?

PENGEDAR SAH SHAKLEE AREA PERODUA DAN BUKIT SENTOSA
Jangan risau,  untuk peminat vitamin C Shaklee yang tinggal di kawasan Bukit Beruntung,  Bandar MK,  Sungai Buaya,  Perodua dan Rawang boleh dapatkan daripada saya. Anda yang tinggal di luar kawasan yang disenaraikan juga boleh dapatkan Vitamin C Shaklee daripada saya sebab saya akan uruskan pengeposan ke seluruh Malaysia samada melalui PosLaju, gdex dan City Link.

Sebelum tu saya terangkan sedikit kebaikan Vitamin C Shaklee yang sinonim dengan kecantikan tapi sebenarnya kebaikannya lebih daripada itu.

KEBAIKAN VITAMIN C
  • Imuniti – Kolagen adalah umpakan gam untuk pelekatan otot-otot kita, kekurangannya kulit akan mula menunjukkan tanda penuaan. Ia juga melindungi badan dari jangkitan dan menjaga kesihatan tulang dan gigi.
  • Juga terkenal dengan keupayaan untuk menyembuhkan luka.
  • Mengurangkan “common cold”. Contohnya seperti hidung berair dan selsema.
  • Antioksidant – terbaik juga sebagai agen antioksidant. Ianya melawan radikal bebas yang berupaya menghalang kita dari serangan penyakit yang tidak diingini seperti kanser.
  • Darah tinggi – dikatakan boleh mengurangkan simptom darah tinggi dengan menurunkan tekanan darah anda.
  • Mencegah katarak – penyakit katarak adalah berkaitan dengan mata. Ia berupaya menjaga kesihatan mata dengan memberikan kesihatan mata yang optimum.
So far, pengalaman saya Vitamin C Shaklee yang paling best dan serasi dengan saya. Untuk anda yang nak dapatkan Vitamin C Shaklee boleh hubungi saya seperti nombor telefon yang tertera di bawah.



Dapatkan Produk/Suplemen Shaklee Daripada Saya. Anda layak mendapat konsultasi PERCUMA: 

SUZAINI ISMAIL

Whatsapp/ Telegram/SMS 012-3464964

EN. REDZUAN @ OneDet
Whatsapp/ Telegram/SMS 013-2232594

Disclaimer: Produk ini tidak mengubati dan merawat penyakit. ia adalah suplemen untuk menyokong kesihatan individu.

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...