Sunday, July 15, 2018

KENAPA PERLU BAYAR LEBIH JIKA SEGALANYA MURAH BILA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Assalamualaikum & Hai.. 

Bila bercerita pasal downline ni kan boleh dikatakan kebanyakannya signed up as shaklee member disebabkan oleh shaklee effect yang mereka alami.

Bila mereka signed up perkara paling best yang downline dapat manfaat semestinya la boleh nikmati harga ahli untuk semua produk shaklee. Banyak tau beza retail price dengan member price.

Tapi harini taknak share pasal kelebihan shaklee cuma nak cerita pasal downline saya yang saya kagumi. Walaupun kedua-duanya hanya menjadi ahli untuk makan sendiri tapi sekurang-kurangnya mereka dah buat pilihan tepat.



Yang pertamanya downline saya ni lelaki. Permulaannya dia order Set Buasir Shaklee. Disebabkan Set Buasir yang dia ambil tu banyak iaitu Zinc Complex, Vitamin C, B-Complex, Omega Guard dan juga Ostematrix so, he decided to signed up as member. Jimat banyak ok!

Sampai serang beliau still amalkan set buasir tu. Alhamdulillah. Katanya dah banyak kurang dan dah tak perlu ke klinik selalu. Yang bestnya semua urusan belian stok beliau urus sendiri. Bila saya check sistem eh GUV saya bertambah jek😄

Sorang lagi downline saya perempuan. Asbab dia beli Set Kehamilan dan Set Bersalin terus join member. Pun jimat banyak. Siap dapat free membership ok.
Beliau pun sama, until now still amalkan Shaklee. Sebab shaklee effect ni memang lain dari brand lain yang saya sendiri pernah ambil dulu.

Nak tau tak kedua-dua downline saya yang setia ni datangnya dari blog. Surprisingly kedua-duanya dari area Batang Kali. So, korang yang nak dapatkan produk shaklee or nak berbisnes dengan shaklee boleh pm saya or dapatkan info daripada blog ni juga ok. 



SUZAINI ISMAIL



Whatsapp/ Telegram/SMS 012-3464964


Disclaimer: Produk ini tidak mengubati dan merawat penyakit. ia adalah suplemen untuk menyokong kesihatan individu.


No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...