Tuesday, July 17, 2018

AGEN VIVIX SHAKLEE BUKIT BERUNTUNG UNTUK COD DAN POS

Assalamualaikum & Hai..

Adakah anda masih tercari-cari agen sah Vivix Shaklee yang berdekatan anda? Haaa... yang mana tinggal berhampiran dengan saya iaitu di sekitar kawasan Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Bandar MK, Sungai Buaya, Serendah, Rawang dan sekitarnya boleh hubungi saya untuk dapatkan Vivix anda tanpa perlu membayar kos penghantaran.

AGEN SAH VIVIX SHAKLEE BUKIT BERUNTUNG

# KALAU TINGGAL DI LUAR KAWASAN YANG DISEBUTKAN TAPI TETAP NAK COD BOLEH KE?

Boleh! Anda yang tinggal di kawasan yang tidak disenaraikan di atas jangan risau kerana agen Vivix Shaklee ada di mana-mana. Anda boleh hubungi saya dan jika anda diluar kawasan saya, in shaa Allah saya akan salurkan ke agen-agen sah Vivix Shaklee berdekatan dengan anda ok.


# MACAM MANA CARA NAK ORDER VIVIX UNTUK COD?

COD VIVIX SHAKLEE

Jika anda telah bersedia dan confirm untuk mendapatkan Vivix, anda boleh hubungi saya melalui aplikasi Whatsapp atau Telegram seperti yang tertera di bawah. Jika anda di kawasan yang saya sebutkan di atas tadi, In Shaa Allah saya boleh COD pada hari yang sama pada sebelah malam untuk hari bekerja.

Walau bagaimanapun, untuk order yang dibuat pada hari minggu, COD akan berjalan mengikut kesesuaian masa dan availability saya. Maklumlah hari minggu kan masa untuk bersama family .

Untuk menjamin proses penyediaan stok dan COD berjalan lancar, pembelian Vivix hendaklah di confirm kan sebelum jam 12 tengahari ataupun paling lewat sebelum jam 5.00 petang pada hari pesanan dibuat supaya COD boleh dilakukan seawal yang mungkin.

# CARA PENGAMBILAN DISEDIAKAN KE?

FREE CONSULTATION

Semestinya disediakan. Konsultasi disediakan secara PERCUMA untuk customer kesayangan saya.

# BOLEH KE SAYA BELI VIVIX DENGAN HARGA AHLI?

Mestilah boleh! Tapi bersyarat la ye. Syarat dia mudah je. Anda perlu daftar menjadi ahli Shaklee. Caranya boleh rujuk di sini. 

Selepas anda menjadi ahli samada dengan cara yang saya sebutkan di atas atau dengan pembelian 2 botol Vivix, secara automatik anda dapat membeli Vivix dengan harga ahli dan siap dapat bonus lagi ok. Jimat banyak tau jika anda dapat membeli dengan harga ahli. Nak rasa penjimatan tersebut, segeralah daftar keahlian shaklee anda.



Dapatkan Produk/Suplemen Shaklee Daripada Saya. Anda layak mendapat konsultasi PERCUMA: 

SUZAINI ISMAIL

Whatsapp/ Telegram/SMS 012-3464964

EN. REDZUAN @ OneDet
Whatsapp/ Telegram/SMS 013-2232594

Disclaimer: Produk ini tidak mengubati dan merawat penyakit. ia adalah suplemen untuk menyokong kesihatan individu.

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...