Sunday, October 26, 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI BUKIT BERUNTUNG

Anda masih tercari-cari PENGEDAR SAH SHAKLEE @ SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID) berdekatan anda? Sangat penting ye untuk anda dapatkan rangkaian produk Shaklee dari pengedar yang sah sahaja untuk jaminan keselamatan & konsultasi yang berpanjangan secara PERCUMA.


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan produk Shaklee di sekitar kawasan BUKIT BERUNTUNG, BUKIT SENTOSA, BATANG KALI, SERENDAH, RASA & RAWANG bolehlah hubungi saya pada bila-bila masa. 


Pengedar Sah Shaklee Bukit Beruntung
Saya Pengedar Sah Shaklee di Bukit Beruntung & sekitarnya

Sesiapa yang membeli produk Shaklee & mendaftar sebagai ahli melalui saya tidak kira di mana anda berada (tidak terhad setakat kawasan yang dinyatakan sahaja), In Shaa Allah saya akan guide anda dari A - Z. Jangan risau, saya tidak keseorangan dalam bisnes ini & saya juga tak akan biarkan anda keseorang terkontang-kanting tanpa bimbingan & tunjuk ajar tidak kira samaada anda seorang pembeli ataupun 'anak' di bawah saya di dalam bisnes ini. 

Kami mempunyai kumpulan besar yang terdiri daripada pelbagai latar belakang, dari SID sehinggalah level yang paling tinggi di dalam Shaklee iaitu Master Coordinator yang sentiasa berhubung dari semasa ke semasa melalui Whatsapp, Telegram, WeChat dan lain-lain medium yang bersesuaian, berkongsi pelbagai cerita & maklumat untuk rujukan bersama.
 

Anda boleh hubungi saya melalui medium komunikasi seperti dibawah:

 


2 comments:

Mak Jemah Jual Vitamin said...

sukala pengedar shaklee bukit beruntung ni ceria sokmo:)

Akak Vitamin said...

Servis terbaik dari mamamia :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...