Wednesday, October 22, 2014

PENGALAMAN SAYA BERSAMA ESP SHAKLEE

KANDUNGAN ESP SHAKLEE
ESP SHAKLEE yang saya amalkan


Asyik-asyik ESP kan yang saya kongsikan. Jangan bosan ye korang sebabnya ESP & Alfafa adalah cinta pandang pertama saya yang buatkan saya terus terpikat untuk menjadikan produk Shaklee sebagai suplemen harian saya & keluarga. Tak cari yang lain dah. Heeee...

Di entry sebelum ni saya ada ceritakan tentang manfaat yang saya dapat dari ESP iaitu penyelesaian kepada masalah gastrik yang saya alami sejak dari tingkatan 5 lagi. Alhamdulillah syukur Allah pertemukan saya dengan Shaklee.


Manfaat ESP ShakleeSepanjang 2 tahun saya amalkan ESP Shaklee bersama-sama suplemen lain, banyak kebaikan yang saya peroleh, antaranya seperti:

  • Kesan "sunburn" dan pengelupasan yang saya alami akibat daripada pemakaian set kecantikan yang salah telah hilang & saya tak perlukan lagi make up yang agak tebal untuk menutup cela tersebut. Sebenarnya masalah ni saya alami sejak dari zaman study saya di matrikulasi dulu. Lama kan kesan tu nak hilang. Selepas mengamalkan ESP 1 hari 3 kali Alhamdulillah kesan tersebut telah hilang.
  • Saya peroleh tenaga yang luar biasa bila mana walaupun setelah menghadapi kesibukan di tempat kerja & mengharungi kesesakan serta perjalanan jauh untuk pulang ke rumah, saya masih mampu memasak, mengemas rumah, melayani karenah suami & anak setelah sampai ke rumah yang mana sebelum ni saya rasa amat letih & mudah marah.
  • "Period Pain" saya juga semakin berkurangan.
  • Tumit kaki saya tidak lagi kering 
  • Kulit saya juga semakin sihat, tidak kering & mengelupas & bersisik akibat kekurangan air.
  • Saya juga dapat menjimatkan wang untuk membeli masker kerana selain daripada boleh diminum, ESP juga boleh dibuat masker.
  • Saya dapat kekalkan berat badan idaman.
  • Saya jarang diserang demam & selsema.
  • Saya dapat berkongsi kebaikan ESP Shaklee ini dengan ibu bapa saya, sahabat baik saya & juga "kawan-kawan baru" yang ingin mengetahui lebih lanjut berkaitan ESP Shaklee ini.

Istimewa kan ESP Shaklee ni???Begitu banyak manfaat yang saya peroleh daripada ESP Shaklee ini. Anda bila lagi??? Sempena bulan promosi ESP pada bulan Oktober 2014 ini, sesiapa yang mendapatkannya daripada saya, saya akan guide cara pengambilan & kelebihannya dengan lebih details lagi.


Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

2 comments:

anmashealthcare said...

ESP Shaklee memang istimewa kan :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Suzaini Ismail said...

Betul tu dear..syukur dipertemukan dgn ESP ni..NO MORE ubat gastrik dalam handbag..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...