Tuesday, October 14, 2014

ESP SHAKLEE: PENYELESAIAN KEPADA MASALAH GASTRIK

Hai korang!!! Hari ni saya nak share pengalaman saya bersama ESP Shaklee yang dah saya amalkan sejak 2 tahun yang lalu sehinggalah ke saat ini. Lebih kurang testimonial lah ye. Gambar di bawah ni antara suplemen Shaklee yang saya amalkan untuk pengambilan setiap pagi termasuklah ESP.

Amalan Saya

Pada mulanya saya mencuba ESP hanyalah untuk memperbanyakkan susu badan yang mana ketika saya masih menyusukan Hannah. Susu makin drop bila usinya memasuki setahun. Ok, pengalaman saya penggunakan ESP untuk penyusuan saya akan cerita di entry lain. In shaa Allah.

Hari ni saya nak tumpukan khasiat ESP yang telah menyelesaikan masalah gastrik saya yang agak kronik bila mana setiap bulan saya akan alami gastrik ni akibat daripada tidak menjaga jadual makan dengan betul (jangan tiru perangai saya ni.hehehe..). Sebenarnya pada masa pertama saya mula mengamalkan ESP saya langsung tidak tahu yang ESP ni sangat bagus untuk penyakit gastrik.

So, dipendekkan cerita, selama mengamalkan ESP untuk tujuan utama yang lain saya dapat pula manfaat lain. Alhamdulillah, gastrik makin dapat dikawal dan yang paling best sejak mengambil ESP setiap hari tanpa miss saya tidak lagi bergantung kepada set ubat gastrik. Ubat pun ada set kan..Saya bersyukur sangat-sangat kerana dipertemukan dengan ESP. Kehebatan ESP Shaklee telahpun saya ceritakan di entry ini.

BAGAIMANA ESP MEMBANTU PESAKIT GASTRIK??

Bagi yang masih belum tahu apa kandungan ESP ni.. ESP merupakan sumber protein terbaik daripada kacang soya yang merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi  sifat alkalinya yang mana dapat meneutralkan keasidan  dalam perut kita.

Selain daripada itu, nutrien protein yang terdapat dalam ESP sangat-sangat membantu dalam membina sel-sel badan yang telah rosak yang diakibatkan oleh asid hidroklorik yang terhasil daripada sistem pencernaan.

Dahulunya apabila saya terasa nagin dalam banda tanda akan diserang gastrik saya akan mengambil segera ubat gastrik untuk mencegah daripada ianya menjadi lebih teruk sehingga terpaksa disuntik.

Kini, apabila saya menghadapi simptom-simptom gastrik saya hanya meminum ESP yang dicampur dengan samada milo ais atau horlick ais. Disamping memberi kelegaan kepada perut akibat gastrik semestinya saya memperoleh tenaga & juga rasa kenyang dalam tempoh yang lama.

Antara testimoni yang berjaya menyelesaikan masalah gastrik seperti di bawah:

Testimoni Shaklee
Testimoni berjaya!!!
Sempena dengan Bulan Promosi ESP, apa kata anda cuba sekarang untuk kesihatan jangka panjang. 

Promosi bulan Oktober 2014

Untuk maklumat lanjut berkenaan ESP ataupun mana-mana produk Shaklee bolehlah:

Hubungi segera:

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...