Thursday, October 23, 2014

LECITHIN SHAKLEE

Tahukah Anda Tentang Lecithin Shaklee???

Lecithin Shaklee adalah berbeza daripada yang lain kerana ianya diekstrak daripada kacang soya organik bukan GMO. Setiap kapsulnya mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin & 48 mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus & lemak tak tepu.



Manfaat Utama Lecithin:

  • Bertugas untuk menyerap vitamin larut lemak - dapat membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E & K yang larut lemak.
  • Melindungi hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati & hati berlemak. Selain itu Lecithin dapat membantu memulihkan kesihatan hati.
  • Pemecahan lemak & kolestrol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi & metabolisme lemak, kolestrol & trigliserid dalam tubuh.
  • Pelangsingan - Menghalang obesiti dengan cara mengambilnya dalam kuantiti yang banyak untuk mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Mencantikkan otot & kulit - Membentuk membran sel, melembabkan & menghaluskan kulit, mencantikkan kulit, mengaktifkan metabolisme & melambatkan penuaan.
  • Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit ( dermatis, demam alergi)
  • Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
  • Mempertingkatkan daya ingatan & meringankan stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer & meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk tumbesaran janin yang sihat.
  • Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis & menggalakkan peredaran darah.
  • Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat & urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.
  • Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembutkan usus & meleraikan toksin dalam usus.
Lecithin & Alfafa digabungkan untuk mendapat hasil terbaik untuk pengurusan berat badan & pelangsingan. Nak cuba???

Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies


1 comment:

Unknown said...

Lecithin bagus juga untuk otak kanak-kanak

Kurus dan sihat dengan Shaklee

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...