Wednesday, July 4, 2018

SET KEHAMILAN YANG AWESOME DAN MENJIMATKAN

Assalamualaikum & Hai...

Anda telahpun disahkan hamil! Alhamdulillah dan tahniah. Jadinya mesti tercari-cari Set Kehamilan yang awesome lagi menjimatkan kan? Jangan risau dengan suplemen Shaklee ianya akan jadi berbaloi-baloi.



Sebab apa berbaloi? Mestilah berbaloi sebabnya Set Kehamilan Shaklee ni memang selamat diamalkan untuk untuk semua bakal ibu-ibu sejak dari merancang untuk hamil sampai la dalam tempoh berpantang pun. Lagi best kalau nak amalkan untuk kesihatan optimum pun boleh juga anda peroleh dari Set Kehamilan ni. Berbaloi kan?

So, kenapa ibu hamil perlukan Set Kehamilan ni?

Semestinya kerana nutrisi yang baik meningkatkan peluang untuk hamil dan membina asas yang sihat untuk bayi. Set ini melengkapi jurang nutrisi dan menyokong kehamilan yang sihat. Nak tahu tak suplemen apa yang terdapat dalam Set Kehamilan Shaklee ni?

Antara suplemen yang dicadangkan dalam Set Kehamilan Shaklee ini untuk diamalkan oleh para bakal ibu adalah seperti yang disenaraikan di bawah ye. Ianya boleh ditambah atau dikurangkan mengikut nasihat doktor dan juga keperluan bakal ibu itu sendiri. Saya jelaskan secara ringkas tentang keperluan suplemen Set Kehamilan ini agar para bakal ibu dapat membuat pilihan yang tepat. IN SHAA ALLAH.





# Vitamin C (Sustainesd Release)

Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.

# Omega Guard 

Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

# Vitalea 

Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.


Membekalkan kesemua 8 vitamin B yang seimbang untuk menguatkan tubuh anda, melengkapi jurang nutrisi vitamin B. Pengambilan asid folik yang mencukupi telah terbukti dapat mengurangkan risiko wanita daripada melahirkan bayi yang mengalami kecacatan otak atau saraf tunjang.

# Ostematrix 

Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan 4 nutrien pembina tulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

# ESP 
Makanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein. Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

IN SHAA ALLAH, dengan pengambilan suplemen dalam Set Kehamilan Shaklee ni dapat membantu para bakal ibu untuk jalani tempoh kehamilan dengan penuh bertenaga, membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh kedua-dua ibu dan anak.



Dapatkan Produk/Suplemen Shaklee Daripada Saya. Anda layak mendapat konsultasi PERCUMA: 

SUZAINI ISMAIL
FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
Whatsapp/ Telegram/SMS 012-3464964




Disclaimer: Produk ini tidak mengubati dan merawat penyakit. ia adalah suplemen untuk menyokong kesihatan individu.

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...