Friday, November 14, 2014

ADVANCED JOINT HEALTH COMPLEX

Advanced Joint Health Complex atau AJHT dibuat khas untuk mereka yang mengalami masalah sendi & otot. Pada zaman yang serba moden ini, bukan setakat warga tua yang mengalami kesakitan sendi & otot ini malahan orang muda juga ada mengalaminya.

AJHT mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah dilaksanakan ujian klinikal di mana ia mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangka masa seawal 5 hari iaitu 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!!!

Haaa...ni bukan lagi overclaim statement ye. Keberkesan terbukti hasil daripada kajian klinikal yang dilaksanakan oleh pihak Shaklee sendiri. 



ANTARA 4 FUNGSI UTAMA AJHT

  1. Menggalakkan mobiliti
  2. Meningkatkan fleksibiliti
  3. Meningkatkan fungsi sendi
  4. Menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang
AJHT juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas seperti zinc, kuprum, manganese & Vitamin C yang setiap satunya memainkan peranan yang unik & kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung & rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakan suplemen kesihatan sendi daripada jenama lain, AJHT Shaklee tidak mengandungi kondroitin iaitu satu bahan yang terbukti di dalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin.

BAHAN-BAHAN UTAMA DALAM RESIPI AJHT

1.  Ekstrak Boswellia
  • Diperoleh dari resin pokok Boswellia Serrata yang mana esktrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang dapat menghalang formasi leukotrien iaitu salah satu kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi yang mengakibatkan ketidakselesaan pada sendi.
  • Mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (3-acetyl-11-keto-beta-boswellic acid)
  • Dalam ujian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil AJHT menyatakan mereka merasa keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakan yang lebih mudah & kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian berbanding dengan mereka yang mengambil suatu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.
2.  Ekstrak Jagung
  • Membekalkan sumber glokosamin yang pekat
  • Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan & cecair di antara tulang yang membolehkan pelinciran.
  • Dapat membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobiliti & fleksibiliti
3.  Vitamin C
  • Membekalkan 100% nilai harian Vitamin C dimana satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen.
4.  Zink, kuprum & mangganes
  • Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung. 


Untuk mendapatkan AJHT ini bolehlah hubungi saya pada bila-bila masa  & pastinya jaminan konsultasi percuma buat anda.


Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...