Tuesday, November 11, 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE BUKAN SEKADAR KALSIUM

KENAPA PERLU MEMILIH OSTEMATRIX DARI SHAKLEE???

Jawapannya adalah kerana kalsium Shaklee yang mana isinya paling seimbang untuk memastikan penyerapannya adalah 99%. Formula unik yang diperbuat daripada mineral semulajadi & garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus & vitamin D, zinc, kuprum, manganes & boron. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama untuk penyerapan oleh tubuh & menghalang endapan sesetengah mineral.

Kajian telah membuktikan suplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.

 

OSTEMATRIX SHAKLEE BUKAN SEKADAR KALSIUM

 

Persamaan yang dapat ditunjukkan hasil kajian antara 1 biji Ostematrix dengan susu & badam



Mengandungi Vitamin D yang membantu meningkatkan penyerapan kalsium & fosforus untuk ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Pengamal vegetarian, wanita hamil, kanak-kanak dan individu yang berusia lebih 55 tahun perlu mengambil suplemen Vitamin D.

Mengandungi Magnesium yang membantu sistem saraf, menggalakkan komposisi tulang dan rawan, mengaktifkan enzim tubuh untuk hasilkan tenaga, pengecutan saraf & otot, memudahkan rembesan keluar sisa-sisa dari perut & usus dan menghalang endapan kalsium. Ia juga melarut dan membantu mengurangkan pembentukan batu karang dan batu hempedu. Ia juga penting untuk mereka yang menghadapi masalah alahan terhadap produk tenusu.
Keperluan kalsium kepada semua peringkat umur amatlah penting. Tapi ada sesetengah daripada kita yang tak mampu untuk menalan susu yang memang kaya dengan sumber kalsium. Kini, tiada lagi alasan untuk tidak mendapat kalsium yang mencukupi kerana Shaklee telahpun menyediakan pil kalsium sebagai pengganti kepada susu.

Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...