Tuesday, November 11, 2014

MANFAAT NUTRIFERON SHAKLEE YANG PERLU ANDA TAHU

Setelah mengetahui asal usul Nutriferon, pastinya anda ingin mengetahui kebaikan atau manfaatnya sebelum anda memilikinya bukan. So, disini saya senaraikan 8 manfaat utama Nutriferon buat seisi keluarga yang akan ataupun telahpun mengamalkannya.



8 MANFAAT NUTRIFERON SHAKLEE

 

1.   Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
  • Merupakan satu-satunya interferon semulajadi di dunia yang mana kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang & meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan seperti T-sel, B-sel, macrophage.
2.   Melawan kanser & tumor
  • Interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang & mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor & sel-sel kanser. Selain daripada itu, ia juga dapat meringankan rasa tidak selesa ketika rawatan kimoterapi dijalankan.
3.   Melindungi dari jangkitan influenza
  • Ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
4.   Meringankan tekanan & kelesuan
  • Membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif. Sangat sesuai bagi mereka yang sibuk bekerja & terdedah kepada cuaca yang tidak menentu semasa bekerja atau melakukan aktiviti luar yang semestinya akan kehilangan bendalir dalam badan & tenaga.
5.   Melambatkan penuaan
  • Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat. 
6.   Mengurangkan infeksi oleh pengidap Hepatitis B & C
  • Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, muntah dan lain-lain.
7.   Menangani simptom menopous
  • Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.
8.   Menangani masalah PMS
  • Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

Rasanya tidak salah membuat pelaburan untuk kesihatan diri dan keluarga. Tambahan dengan keadaan sekarang yang mana kiri & kanan pembangunan sedang pesat dijalankan membuatkan udara juga menjadi tidak bersih. Apabila kita menyedut udara yang tidak segar, maka pelbagai penyakit mudah untuk melekat pada kita. 


Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...