Wednesday, November 26, 2014

CARA SAYA ATASI PEDIH ULU HATI TANPA BANTUAN UBAT

Kepada sesiapa yang telah mengikuti penulisan saya ini dari mula mesti anda sudah tahu bahawa saya mempunyai masalah gastrik yang agak teruk sehinggakan kadang-kala kerana tidak tahan dengan sakit saya terpaksa minta doktor untuk berikan ubat gastrik secara suntikan. Hal ini adalah kerana kadang-kala gastrik saya menyerang tanpa simptom atau signal terlebih dahulu membuatkan perut berasa sebu & tegang serta pedih ulu hati sehinggakan tidak mampu untuk berjalan tegak. Hanya melalui suntikan sahaja yang boleh memberi kesan penyembuhan yang cepat iaitu dalam masa 1/2 jam atau 1 jam. Tetapi selepas tepoh 6 jam suntikan pertama saya perlu mengambil ubat gastrik macam biasa sehinggala perut sebu & tanda-tanda gastrik yang lain hilang. Walau bagaimanapun saya mempunyai cara untuk selesaikan masalah ini. Anda nak tahu bagaimana cara saya atasi pedih ulu hati tanpa bantuan ubat??


Alhamdulillah setelah mengenali Shaklee, terdapat beberapa produk Shaklee yang telah saya cuba. Antaranya adalah sepeti Ostematrix, B-Complex, GLA, ESP, Mealshakes, Omega Guard, Lecithin, Alfafa, Zinc Complex & Vitamin C SR. Saya lebih suka untuk bereksperimen terlebih dahulu pada diri sendiri agar mudah untuk saya menerangkan kepada pelanggan nanti. Tidaklah saya terkapai-kapai apabila disoal bermacam-macam soalan daripada pelanggan.

Untuk masalah gastrik yang daya hadapi, disamping SET GASTRIK yang dicadangkan oleh kebanyakan SID seperti dalam entry penawar gastrik ini, saya lebih serasi mengamalkan Alfafa Shaklee bersama dengan Garlic Shaklee. Untuk pengetahuan anda harini merupakan hari pertama saya mencuba Garlic Shaklee & alhamdulillah ianya berkesan pada saya dalam menangani masalah gastrik ini.

Pada tengahari tadi saya hanya mengambil 3 biji Alfafa Shaklee bersama-sama dengan 1 biji Garlic Shaklee. Alhamdulillah ianya berhasil dalam melegakan pedih ulu hati tanpa ubat gastrik yang sememangnya tiada dalam simpanan saya ketika itu. 


BAGAIMANA GARLIC SHAKLEE & ALFAFA SHAKLEE BOLEH MEMBERI KELEGAAN TERHADAP GASTRIK?

  • Salah satu daripada fungsi Garlic Shaklee ini adalah dengan mempertingkatkan sistem penghadaman dengan formula uniknya mampu menyelesaikan masalah kembung perut, gastrik & ketidakhadaman. Ia juga bertindak dalam menstabilkan glukos dalam badan kita.

Garlic Shaklee
 
  • Alfafa Shaklee pula berfungsi untuk memperbaiki sistem penghadaman & membuang angin di dalam badan membuatkan anda akan berasa lega & selesa. Alafafa juga dikenali sebagai agen detoksidikasi yang bagus & boleh diamalkan oleh pesakit gastrik & juga banyak angin di dalam badan.
 
Alfafa Shaklee

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut terhadap eksperimen saya bersama Shaklee ataupun hasil yang saya peroleh daripada 2 produk yang dinyatakan di atas anda bolehlah hubungi saya segera.


Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...