Wednesday, November 5, 2014

JOM CUCI USUS KITA!!!

 

Mengapa kita perlu mencuci (detox) usus?


Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Oleh sebab itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau suplemen supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Herb-Lax Shaklee

Perbezaan Herb-Lax Shaklee Dengan Produk Lain


Ramuan asas Herb-Lax terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi seperti alfafa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, bukhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed & culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut dan terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. 

Herb- Lax Shaklee menyingkirkan lemak/najis dari usus dengan lembut tanpa berlakunya cirit-birit yang melampau seperti produk lain. 

Manfaat Utama Herb-Lax
  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) & secara langsungnya membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
Masalah sembelit jangan dibiar lama kerana akan mengundang bahaya bila mana boleh terjadinya najis berdarah dan masalah-masalah kesihatan yang lain.

Jangan lupa untuk dapatkan Herb-Lax anda sekarang.


Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

1 comment:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...