Tuesday, November 11, 2014

NUTRIFERON SHAKLEE UNTUK SEKELUARGA

HASIL PENYELIDIKAN MELEBIHI 40 TAHUN

Wahhhh.. Nutriferon bukan calang-calang suplemen yang dikeluarkan oleh Shaklee ye tetapi telahpun melalui penyelidikan lebih 40 tahun. Nutriferon merupakan satu-satunya suplemen hasil penyelidikan pakar imun terkemuka, Dr. Yasuhiko Kojima.

Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji & penilaian terhadap ribuan sebatian & lebih 200 herba yang lain. Nutriferon mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.

Oleh sebab itu, penemuan ini diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi. Nutriferon Shaklee adalah satu formula Eksklusif diPaten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.

Di dalam bidang perubatan perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepaitis,kanser, hidrophobia ( penyakit anjing gila ), herpes dan HIV dan lain-lain. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.


Nutriferon Shaklee
 Inilah rupa Nutriferon Shaklee

 

SIAPA YANG PERLUKAN NUTRIFERON SHAKLEE INI?

  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.
Anak-anak kita yang masih lemah sistem imunnya dan yang berada di taska lebih mudah diserang penyakit atau jangkitan seperti demam, batuk & selsema. Tambahan pula sekarang ni kes demam denggi juga semakin meningkat di kebanyakan negeri. Para ibu bapa bolelah cuba untuk memberikan anak-anak mereka Nutriferon ini sebagai langkah pencegahan kepada jangkitan penyakit.
 
 Hubungi segera: 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies
 

No comments:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2019

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  buat semua kengkawan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin daripada keluarga kecilku ini at...